by anna: gårdagen (30 maj)

Jag kan börja med att Sara fyllde år, GRATTIS IGEN SARA om du råkar se det här inlägget.
Dagen startade med att Jag, Enyo och Lisa åkte till vårt lilla ställe (nästan). Där chillade vi bara och skrev som sagt vår rätt långa lista faktiskt. Efter ett tag kom lille Thumandi-pjär också. Sedan drog vi oss, genom de fyllda maratonvägarna, till Tensta för att se Sabina och Melinda uppträda med sin kör. De sjöng jättevackert ! Är dock fortfarande sur på att jag missade Thumandi-pjär !
När det var slut fikade vi lite, och sedan drog Jag och Enyo mot Hallonbergen till födelsedagsbarnet Sara. Ofc uppstod det lite dramatik där också, men det är vi vana med. Men i alla fall, hos henne fanns det inte bara lite saker att äta ! Herregud va mycket det fanns. Och imorgon blir det mer kan jag lova. Först ska jag på en kompis konfa och sedan till mormor och morfar. Hah. Tyvärr så blir det inget bad för mig med tjejerna, menmen. Det kan man göra fler gånger.
Nu ska jag sova, ska upp snart igen. Blöööä

one löööv
laaater <3

Smakprov



Kommentarer
Postat av: m

vart har du köpt din kjol? :)

2009-06-01 @ 00:17:34
Postat av: anna

på bikbok :)

2009-06-02 @ 19:29:59
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0