by anna: tidsfördriv

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.

Humör just nu: Har haft bättre
Har du gjort nåt du ångrar? Många gånger
Är det nåt du absolut inte äter: Helst inte de många saker jag är allergisk mot !
Kläder just nu: I stora drag lacktights, lång, stor och svart stickad tröja, rosa halsduk.
Musik just nu: iTunes

Vad sa du senast: Shit tror jag. Det sa jag faktiskt till mig själv.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Har ingen aning, framtiden kanske
Längd och vikt: 1,68 59 kg innan jul.

Hur många kuddar sover du med: Två, även fast jag brukar vakna liggandes utan kuddarna.

Favoritväder: Varmt, fint soligt väder

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En kompis, en laptop (skulle skriva till mamma att hämta mig), pistol (vill inte bli uppäten av något lejon eller något höhö)

Spelar du nåt instrument: Nej, kan plinga lite på pianot ibland

Morgon- eller nattmänniska: NATT helt klart

Spara eller slösa: Båda, men bäst på att slösa tyvärr

Vem är viktigast för dig: Skulle vilja ändra till vilka är viktigast för dig

Bästa film: Äsch, omöjlig fråga

Tror på liv på andra planeter: Jag får psykiska sammanbrott av sådanna frågor. Det är så sjukt äckligt att vi inte har något svar på det.
Kommer du ihåg din första kärlek: Nej jag har glömt (?)
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja, en sån mes jag är
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Typ

Har du några homosexuella vänner: JAG VILL HA ! :D (speciellt av det manliga könet)

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Möjligt är det väl, men det lutar mer åt omöjligt tyvärr.

Hur många barn har du/vill du ha: 3

Bio eller promenad: Beror på
Snarkar du? Inte vad jag vet
Har du brutit ett ben? Ja, blev stark i armarna i alla fall, men och andra sidan jävligt svag i det benet. 
Rädd för insekter? Tell me about it !

Äckligaste insekten: I genomsnitt alla, kakerlackor är inte så fräscha heller !

Bästa bok? Också omöjlig fråga

Vad vill du jobba som? No f*ckin' idea

Pizza eller hamburgare? Beror på om jag är på pizza eller hamburgarhumör

Stökigt eller välstädat? Gillar det bättre välstädat, men på något konstigt sätt är de aldrig välstädat i mitt rum..

Gungar du på stolen? Haha, aa !

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, det skulle jag nog kunna få för mig

Hur många syskon har du? En halvsyster, som jag vet om i alla fall...

Är du rädd för blod? Nej, det tror jag inte

Saltar du på maten? Yes

Gillar du att sjunga? Love it, i min ensamhet

Brukar du sola? Jag är brun utan sol anyway

Vad gör du om du får hicka? Blir irriterad
Snusar du? Nej fyfan

Kaffe, te eller inget? Te första plats, latte andra om det räknas som kaffe.



one lööv
laaater <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0