by enyo teiko: onsdag

gud vad skönt, proven över för den här veckan och imorgon är det redan torrsdag! :D veckorna bara rullar på och snart är det sommar lov :) haha kanske övedriver med snart, men det är ca 13 veckor kvar ?. på ett sätt längtar jag inte tilll lovet eftersom min störda klass kommer splittras då :( och det kommer verkligen vara tragiskt. Jaja ska inte tänka för mkt framåt..
 Mami har bakat sin goda tårta (verkligen skit god!) idag eftersom att erik (syster Amelies pojkvän) fyller 17 år idag, Grattis igen dåra. så nu sitter de kvar i köket och fikar fortfarande, haha jag orkade inte sitta kvar där längre men dom har trevligt utan mig, men nu är orden slut så jag återkommer med enyos (vill säga the QUEEN) snart igen. Peace n' love to ya'll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0