by anna: dan' före fredan'

Idag är en bra dag i Annas liv (förutom att jag har ont i halsen) ! Kimberlie fyller år, det är fredag imorgon, jag fick min mobil tillbaka och jag har shoppat fynd !
Man blir så glad av att hitta billiga, fina saker ! Det är helt sjukt, det kan typ pigga upp en när man är helt nere !
Imorgon är det fredag som jag sa och som ni kanske vet. Just nu ser det ut som att jag, Enyo, Fanny och Kimberlie ska gå ut och käka och småfira Kimberlie lite. Sedan får vi se vad som händer, men det blir säkert roligt. Imorgon ska jag till frissan också, men det blir inga stora dramatiska förändringar där i alla fall.
På lördag är det den där danssaken i Tyresö, någon som ska dra dit ?
Jaja, back 2 criminal minds, ciao !

one löööv
laaater <3

Lila, kort kofta 49:- New Yorker
Grå, kort tröja med luva 79:- New Yorker
Guldiga klack 119:- DNA


 


Kommentarer
Postat av: casandra

vilken new yorker affär ? :D

2009-03-28 @ 11:39:15
Postat av: Anna

Den i Nacka Forum :)

2009-03-28 @ 12:07:13
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0