by enyo: 1 juni

ja, det blir ett inlägg lite då och då för mig, haha ursäkta mig för det!
ajuste igår, söndag den 31 maj tog jag äntligen mitt första dopp med mulatterna + simet, alltså jag lisa thumandi och melinda. det var skit härligt, skönt! sen bliv jag galet brun på köpet, haha så vi tillbringade nästan hela dagen/kvällen på stranden.
Idag är det ju fösta juni, vädret kanonbra! så skönt att sommaren verkligen har kommit, och jag har otur att börja bli föskyld, just nu känner jag mig helt hängig, ska gå lägga mig tidigt. annars har jag bara haft träning (dans) idag efter skolan, vi tränar till ett uppträdande som vi ska göra på lördag i husby, enough ska dansa med oss den här gången, så jag hoppas det blir bra!
annars har jag inget mer att skriva, ni får ha det bra så återkommer jag snart igen / <3

Kommentarer
Postat av: kristina

enyoo vart har du köpt din baddräkt ifrån (: ?

2009-06-02 @ 20:20:08
Postat av: Anonym

från new yorker :)

2009-06-03 @ 10:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0