by anna: dagen

Shoosan. Dagen började tidigt för mig. Skulle utföra min hemlisgrej. Efter det åt jag med Abeal och Martin, och sedan bar det iväg till Älvsjöbadet. Det var välidgt mycket folk där och sedan skulle alla helt plötsligt åka och äta på donken så vi följde strömmen. Vi alla tryckte ner oss på donken och efter det följde jag med Hermona och de till Solna. Där chillade vi ett tag, och nu är jag hemma. 
Även fast det känns som att jag har varit över hela Stockholm idag och har hunnit med hundra saker samtidgt så har jag inte tagit ett endaste litet kort med min mobil. Konstigt.
Nu när jag kom hem upptäckte jag 2 brev till mig också. Ett som berättade att jag kom in på YBC, och ett brev från Nytorpsskolan. De skickade med en skiva med alla bilder från balen. Slänger upp några så detta inlägg inte blir så bildlöst. Peace !

one löööv
laaaater <3 R.I.P Therese


Hypemode

En bild på mig och humern också :)

Hypemode, igen

Enyo och Chiren hahah

Avslutar med en skitfin bild på Hanna och Tova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0