by anna: resten

Ska berätta vad jag gjorde efter hemresan också. Mötte upp Adele, och åkte till Flaten.
JAG TOG MITT FÖRSTA RIKTIGT DOPP I EN SJÖ ! Yääääääy. Adele också för den delen ! I Flaten mötte vi Melinda, Lisa, Thumandi och deras söta småbröder. Ibbe och gänget var också där. Så det blev badning med de, glassätning, badning igen, kortspel med Melinda, Thumandi, Lisa, Adele jag, och Ibbe och hans gäng. Sedan drog jag och Adele till mitt älskade BK och käkade. Till sist promenerade vi tillsammans med godispåsar och snackade.Trevlig dag :)
Nu ska jag försöka packa upp lite, och sedan ska trötta jag lägga mig i en riktig säng. Inte i en luftmadrass ! Haha.

one lööv
laaater <3 R.I.P Therese

P.S Idag fick jag en ny livsupplevelse. Såg en blekiskille iklädd i en Boratbaddräkt. Inte mysigt. Haha



Lisa och Adele

Syskorna De lange

Glassigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0