by anna: idag

Eller rättare sagt (igår). Det här blir kortfattat ! Gårdagen började klockan 00:00, då åt jag på Max typ första gången ever. Dyrt, men man blev mätt. Vi satt och snackade i en port i hundra år, jag sov inte hemma, jag kunde inte sova vet inte varför, jag hade träning klockan tre, jag hade uppträdande mellan 18:00-19:00 någongång, jag gick hem till hermona, jag gick till uc, jag gick hämtade mina grejer för andra gången, och nu sitter jag här.
Tillbaka till uppträdandet. Vissa i Global Dancers och Enough dansade ett nummer. Dock ett nyare nummer då Enough var psykfall/drogmissbrukare och vi i Global Dancers var deras halunicationer. Har galet svårt med det där ordet altså, hallunicationer. Det var fett roligt enligt  mig, och vi såg riktigt creepy ut ! Kulkul, alltid kul med dans i vår grupp. Dans får mig att tänka på annat, och glömma livet utanför.. Sorgligt att jag åker snart, och inte hinner dansa eller uppträda mer (som det ser ut nu), nu när uppträdanderna flyter på så bra :)
Jaja, jag tror jag ska gå och lägga mig. Har tyvärr inga bilder från idag. Min mobil (som är min fotomaker) är ju på lagning. Tråkigt va.

one lööv
laaater <3 R.I.P Therese
 
Såhär såg våra tränare ut ungefär. Kanske inte riktigt så läskiga dock.

Medan vi var mer såhär, fast mänskliga hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0