by anna: din dag ...

10 dagar sedan är det nu, 10 dagar sedan du gick bort och lämnade ett  stort hål kvar av sorg, saknad, ilska och ånger.
17 juni, idag, 17 juni 2009. 16 år sedan du kom till jorden, ingen hade trott att du aldrig skulle få uppleva din sweet 16..levande. Jag hoppas i alla fall att din födelsedag blir ännu bättre, på det stället du är nu, än vad den skulle bli här ! Änglaparty eller något, för det är du Therese. En riktig ängel, och det har du alltid varit ! Du är saknad av många Therese, jag vet inte hur många gånger jag har sagt det nu. Det enda vi kan göra nu är att hedra dig, skicka tankar till dig och vänta till den dagen vi ses igen.
Din död sörjer vi alla, men din födsel är något jag glädjer mig åt. Och istället för att fokusera på din död, så försöker jag fokusera på ditt liv. Livsstunder som man har upplevt med dig. Det är svårt, men det går.
En stor fet bamsekram till dig ! Grattis, igen, på din födelsedag. Alltid din födelsedag  !

Kääärlek / Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0