by anna: till dig

Therese, tessan, täss vår ängel.
Jag kan inte fatta att det som har hänt är sant, jag tror ingen kan förstå min smärta just nu. Om inte de som gjorde det här mot dig får vad de förtjänar vet jag inte vad jag tar mig till !
Jag har känt dig sen dagis, och även fast vi slutade vara med varandra för något år sedan och vi bara höll kontakten genom datorn har jag aldrig slutat tänka på dig eller slutat älska dig. Tanken av att du ändå fanns där någonstans kändes så tryggt, jag visste att du var ändå bara ett samtal ifrån mig.Jag hoppas du förstod att jag saknade dig, och att du förstår det även nu. Jag ville verkligen träffa dig igen och jag tackar gud att du kom till mammas jobb förra veckan !  Trots allt är du en del av mitt liv, och det kan ingen ändra på. Det kommer du alltid ha varit och det kommer du alltid att vara.
Det är helt sjukt det som har hänt, ibland förstår jag det ibland förstår jag det inte. Ibland slår det mig att jag aldrig mer kommer att få se dig i livet, det tar så otroligt mycket kraft. Jag vill ha dig tillbaka.
Alla våra underbara minnen tillsammans, det är de jag har kvar, och de är nästan så många att de inte får plats i min hjärna så många är dom ! Du gjorde mig glad Therese, du gjorde alla glada. Du är en underbar människa, och så kommer det förbli. Dina föräldrar kunde inte uppfostrat en bättre, roligare, snällare, omtänksammare tjej som alltid tog sina vänner före sig själv. De gjorde sitt jobb perfekt, du är perfekt ! Ändå infrån till ut ! Från topp till tå !
Du är saknad Täss, jag hoppas du förstår det.
Mitt livs största misstag kommer nog vara att jag inte plockade upp telefonen och ringde dig för att träffas. "Vi måste ses", hur många gånger sa vi inte så ? Det blev aldrig av. Det är något som jag kommer att ångra i hela mitt liv. Att jag blev vän med dig, det är däremot en av de bästa sakerna som har hänt i mitt liv.
Jag ber till Gud att jag kommer att få träffa dig igen sedan, var, när och hur vet jag inte. Bara att jag får göra det.
Jag längtar tills dess Therese ! Jag saknar dig, du har varit min bästa vän, min barndomsvän mitt älskade rosa hjärta.
Vi ses / Din Anna för evigt...
<3


Kommentarer
Postat av: m

sorligt :(

2009-06-08 @ 22:42:06
Postat av: anna

för sorgligt ...

2009-06-08 @ 23:48:42
URL: http://mtrees.blogg.se/
Postat av: Julia

anna, du vet att jag finns här. det vet du.

jag älskar dig <3

R.I.P Therese

2009-06-10 @ 14:00:38
URL: http://julynintythree.blogg.se/
Postat av: Malin

Så falskt!!

2009-06-10 @ 17:16:26
Postat av: anna

är jag falsk för att jag sörjer min vän ?

2009-06-11 @ 01:14:41
URL: http://mtrees.blogg.se/
Postat av: Johan

Oj vad du skriver vackert, det är så tragiskt det kanske var till för att förebygga att något inte sker igen.





Väldigt vackert och personligt,



Jag fann ditt inlägg från Täss blogg och du ger stöd och uppmuntran, fint...det väcker minnen i mig själv också från tiden i högstadiet, som när jag gick ut nian för 10 år sedan.



Ta väl hand om dig och lycka till i livet,



Johan

2009-06-11 @ 04:24:05
Postat av: anna

Ja det kanske det var. Allt ont sägs ju komma med något gott, men jag tycker att det här redan skulle varit förebyggt vid den här tiden för länge sedan..!

Tack så jättemycket, och detsamma !

2009-06-11 @ 15:02:51
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0