by enyo : Vad händer idag då ? :)

Ja , det blev mkt action igår, mina händer blev upprivna , jaja anna har berättat det mesta om dagen .
Idag har jag ingen aning om vad som händer, så vi får se. Ajuste vi åker till paris på torsdag istället , alltså den 9:e Juli! Innan dess måste jag henna färga mitt hår, som jag har sagt att jag ska göra i typ hundra år så man undrar ju om det ens kommer bli av ? anyway, sen ska jag fixa och grejsa mer med mitt hår! Glömde tacka er som hjälpte mig med färgen i ett inlägg lite längre ner!
Sveriges väder är verkligen konstigt, som dayhana säger det har sina mensperioder! Helt sant, ena sekunder spöregnar det och andra helt soligt, att det bara inte stannar med sol, aja det har ju varit en som blev träffat av blixtren och dog!!:O ?  Herregud vad världen är hemsk..
Aja , som sagt, lev varje dag som om det vore er sista helt enkelt, så fortsätt ha kul!
 / One Love, Er Enyo Rebecka Teiko <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0