by enyo: sweden , im out!

ja nu åker jag urcil meyan och cedrine till frankrike! Så ni alla får ha det så jättebra här ! Anna, hoppas du får det bra i USA.. men vi ses snart igen :)  
Kommer heller inte träffa hermona på 5 veckor typ, -.- så kommer faktist sakna henne oxå jjätte mycket .
Aja , nu skall vi bära oss av till frankrika och shoppa loss, mobilen kommer jag nog inte använda så mycket, men det är med så  fortsätt att messa . får se om det finns dator där borta , i sånt fall skriver jag lite då och då!

För er som inte vet så stannar vi där i 2 veckor, så jag hör av mig direkt när jag kommer till sweden 

/ One Big Love, Er Enyo Rebecka Teiko! <3

Kommentarer
Postat av: hermona

enyoo, kmr saaakna dig med gumman hare bääst där nu<3

2009-07-09 @ 13:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0