by enyo: gymnasievalet blev..

har fått besket om gymnasievalet, och det blir frans schartaus för mig.. ville så gärna börja på designgymnasiet men nej, så blev det inte! Bara att acceptera, jag får hoppas på att den är bra. Börjar skolan den 20:e augusti, det är alltså snart :/

anyway, jag  och urre kommer hem imorgon, så får hoppas på att vädret är fint där i sthlm :)

2009 var ett år jag hoppades på att det skulle blir bra, jag ville göra det till ett av  mina bästa år, men nej sa gud.. mitt liv går mer och mer neråt, det har hänt för mkt detta år, saker som jag aldrig ens hade tankar om.. varje gång det händer nått nytt frågar jag alltid varför? med det är en fråga jag aldrig får svart på.
just nu hoppas jag att denna sommar blir bra, jag har vart mkt borta från hemstaden, det är skönt på ett sätt. Att bara komma bort från det vanliga livet ibland..

learn from yesterday , live for today , hope for tomorrow <3


Kommentarer
Postat av: elin

Vilken linje ska du gå på ?

2009-07-08 @ 14:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0