By enyo: Tjejorna kör rakhyveln/Chilldag

Jag har märkt att det är rätt så många tjejer som börjar raka av sitt hår hur som helst. ja det passar på vissa skitfint, men att folket vågar :O borta i frankrike var det skitmånga som rakat av allt.
 jag kan gissa på att i framtiden så kommer  tjejer köra snaggat, själv funderar jag på att raka av halva håret, vad tycker ni ? 
hahah NOT, drev bara . jag som kämpar för att mitt ska bli långt 
Bild- Cassie 2009 i halvrakat


Idag har jag bara tagit det lugnt, har verkligen inte orkat gå ut från denna lägenheten . Har inget speciellt att skriva faktist, saknar det underbara folket i paris så mycket, allt där ver helt perfekt. Vill tillbaka , vi hade inte en enda tråkig dag. Fortsättningen på sommaren har jag inte direkt så mycke planer vet inte om jag kommer få vara med och dansa med gruppen eftersom att jag har varit borta ett tag, så får se hur det blir med det, ska ta och prata med dom!
Imorgon blir planerna eftervädret, bim ville bada efter att hon jobbat klart så vi får hoppas på att det blir bra väder. Det var så länge den jag träffade henne, har bara varit med henne en endaste gång detta sommarlov, sjukt va ?
För er som inte vet så är min comviq slut, fyller på den imorn! 
/ One Love , Er Enyo Teiko
bild- frankrike, cedrine och jag festdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0