by anna: usanoja

Jag tror jag börjar bli lite nervös för USA-resan. Försöker intala mig själv att tiden kommer gå snabbt, men kommer den det ? 11 dagar kvar tills jag sticker. Det är inte ens 2 veckor. Jag måste börja packa snart, så jag har det gjort. När det är 1 vecka kvar. Då ska jag börja packa. Haha. Det är fortfarande mycket som behöver fixas. Usch.
På torsdag blir sista gången jag ser Enyo, Ameyo och Urcil på ett år ! Galet sorgligt...
Men tänk om 1 år sitter jag antagligen här, huvudet proppat med minnen. Jag hoppas det i alla fall :)
Nu ska jag sluta att sitta och filosofera. Ska möta upp Enyo snart. Jag måste ta ett foto till mitt visum.
Fick precis ett sms av Enyo, hon säger att det regnar bajs. Tvivlar på det dock.
Peace !

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese

På torsdag blir det avsked. Efter det ses vi om 11 månader igen..Herrgud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0