by anna: moln

För det första måste jag säga FAN ! FAN att du inte kom in på design Enyo. Nu kommer vi inte följa varandra till skolan på morgorna :(( ! Allt har en mening antar jag...
Idag var det meningen att de flesta skulle till Erkisdals, men så blev det icke. Molnen på himlen gjorde att först och främst mamma och jag gick och skaffade personbevis till mig. Sedan gick vi och åt. Jag beställde en fet kebabtallrik ! Gott och trevligt tyckte jag att det var.
Efter det mötte jag upp Adele i stan. Vi gick runt och kollade i affärer. Vart vi än gick träffade vi på folk vi kände. Lite kul tycker jag. Adele köpte en jättefin byxdress. Själv var jag för snål att köpa den, eller någonting alls fastän allt är på rea nu. Efter stan åkte vi hem till Adele och chillade sådär. Det slutade med att vi satte oss och gjorde pärlplattor, det var kul :)

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese




Adeles fina byxdräss som hon köpte på rean :)

Adele gjorde den söta gubben, jag gjorde glassen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0