by anna: bowling, avslutning, och lägenhetsinvigning

Förlåt för det dåliga bloggandet. Ska berätta om gårdagen.
Det började med att jag bowlade med Abeal och Martin. Haha jag totalsög, men det var roligt ändå (är i alla fall stolt över mina två spearar i rad).
På kvällen skulle jag ju ha min omtalade grill. Det blev skitkefft i början. Slutet blev däremot hur roligt som helst ! Jag var helt hype, och det var ett skitroligt och bra sista minne med mina älskade vänner :D
Colombian, rapp, dans, svennebanan, somalier.The worlds greatest ! Skrattar åt det bara jag tänker på det !
Jag kommer sakna er som fan ! <3
---------------------------------------------------

Idag så var jag i mormor och morfars nya lägenhet. Kul, men sorgligt. Eftersom att lägenheten var helt tom åt vi pizza på golvet. Efter det drog jag och träffade Mrwet hur snabbt som helst, eftersom att mamma ville att jag skulle vara hemma. Jobbigt, men sant -.-
Slänger upp bilder från dagarna som gått :)

one löööv
laaaater <3 R.I.P Therese godis



Tjejerna  missade sista skarpnäcktåget (i bakgrunden) pga av bildtagningen. HAHA

me and mami

me n murre summer 07

Kommentarer
Postat av: Ariana

heejheeej , en fråga .. vikket land kommer din mamma ifrån ? :)

2009-07-29 @ 12:15:50
URL: http://poourr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0