by anna: 40 greatest hits

JAG ÅKER OM 1 VECKA ! Det är så sjukt läskigt, konstigt och kul :)
Igår började dagen med att jag kollade på tjejernas dansaudition, anledningen till att jag inte var med var att jag ändå är borta på ung 08 så det blir inget uppträdande för mig där hur som helst :((
Ville bara dansa när jag såg på de, haha det är så kul.
Efter dansen, som höll på i 3 timmar, mötte jag Hemona och vi gick tillsammans till uc. Vi chillade och umgicks med folket tills vi åkte hemåt igen :)
Vet inte varför, men har inte tagit bilder idag heller -.-
Nu ska jag tillbaka till mitt Michael Jacksons 40 greatest hits tittande. Det är 15 låtar kvar :) Åå hur bra kan man vara egentligen ? Nu kommer heal the world, måste springa !!!!! Peace !

one löööv
laaaater <3 R.I.P Therese sugar


Gillar den här låten. Naomi är så galet vacker. Mitt ljud funkar inte igen. Hoppas det är rätt låt ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0