by anna: 090706

Hi there !
Idag åkte jag och mamma och hälsade på min 9 åriga vän som jag har berättat om förut och hennes familj :). Det är alltid trevligt. Jag, hon och hennes yngre syster fikade, köpte godis, kollade på film (Another cinderlla storry. Riktigt bra faktiskt) , klädde ut oss och fixade hår. Roligt att känna sig lite som en storasyster ibland.
Förutom godis, pocorn, kladdkaka, glass och chocklad åt vi också hemlagad Thaimat, vem gillar inte det liksom ? Fick också en massor av roliga och fina T-shirtar av de som de hade köpt i Thailand. Kanske visar de senare :)
På kvällen mötte jag upp Enyo, vi skulle till Lauras grill men så blev det inte. Istället åkte vi och mötte upp Ameyo och de för att möta en viss person. Tyvärr var han för mobbad för att träffa :)
Whatever, vi hade kul ändå. Till sist mötte jag och Enyo upp Sara och Hermona en snabbis.
Slänger, som vanligt, upp några bilder från dagen.

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese sötis


Ja, jag gillar töntiga filmer / Jättesöt huvudperson
 
Anledningen till hennes ansikten är täckt är för att jag inte vet vad hennes
föräldrar tycker om att jag lägger ut bilder på henne på internet / Jag och Mrwet

Man kan ha kul med en kundvagn (de vågade inte sitta i så länge)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0