by anna: 090704

Idag vaknade jag av åskvädret, men blev så förvånad att jag gick och la mig igen. När jag sedan vaknade några timmar senare så var det solsken och blå himmel. Hur går det till egentligen ? Glad blev jag i alla fall.
Vi bestämde oss för att gå till eriksdalsbadet där jag gick back 100 spänn istället för 20 på grund av en liten tragedi. Varnar alla att inte låna ut kort till kompisar. Dålig ide. Jaja that's life.
Efter det gick vi och käka igen, så jävla dumt av mig ! Har egentligen inte råd med det, men så gör jag det ändå ! Till sist gick vi till rålis och hade vattenpipa och shit. Jag ville bada, men det blev ju inget med det...
Nu är jag hemma i alla fall. Mina ögon svider som fan. Det är inte bra att kolla i klorvatten -.-
Slänger upp några bilder som vanligt.

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese. Du är saknad...



Hopp

Mandi, Anna, Enyo. Ser ni hur mörk jag har blivit :D

Klara söt.

Ameyo och jag

Urcil och Anna



Var tvungen att ta kort, vilket smartass -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0