by enyo ; trött onsdag - chill med klara

Hejsan sötisar! som ni ser har jag blivit skit dåligt på att skriva , hinner aldrig för skolan gör mig så trött speciellt onsdagar, känns som evigheter.
men idag har jag bara vart i skolan skulle igentligen möta lisa och checka på en lokal men blev inte så , vi gör det imorn istället tror jag :) .så åkte hem efter skolan och sen träffa klara , vi chillade bara och sånt. det var skit länge sen ja träffade henne, så det var nice, jaa hon gick precis. så nu snart börjar top model som jag ska se :) är skit trött idag så ska försöka lägga mig tidigt, men har faktist inget mer att skriva haha men jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0