By enyo teiko; finally enyo 's baack!

Nemen tjeenare alla! har inte skrivit på jättelänge sen fan, shame on me!
så det här blir första inlägget som 16 åring faktist , haha fyllde ju år igår (: . jag ska ta och berätta om min helg:
fredag: åkte hem efter skolan, somnade var skit trött vaknade sedan fick jag gäster hem hit, det var nicet plus att jordan och mickis kom hit och sov här, det var fullt hus. världens sötaste bebis var här vid namn obada, jag blev för älskad i han. men tänk att C.breezy va här då! och vissa såg han i gallerian när han shoppadedagen innan, fan att inte jag var där just då!!!!!!!!!! menmen går tyvär inte att spola tillbaks tiden.


Lördag: vaknade ganska tidigt av att lisa messa, skulle åke till öppet hus i nacka . Mandi och annika va också me. Haha alla vi var helt döda, man blev helt lost av att va där, det var så jävla stoooooort! tror inte ens vi var i hälften av skolan. Efter det åkte vi till slussen och tjockade oss genom att äta på donken, sen kom sabina oxå och vi gick till ginatrico och andra affärer där, efter det åkte resten hem och jag åkte in till stan för att möta bim, hon skulle äta, vi gick runt en stund, träffa på folk på vägen . sen efter det skulle jag på middag i skarpnäck, kusin fyllde år . lite släkt och vänr va där, det var skit nicet och god mat n' tårta , sen blev det snack i timmar om allt möjligt, vid 22 tiden gick jag därifrån och åkte till kärtorp, mötte klara elsa och hunden , sedan gick vi hem till dom, chillade där sen kom elsas KATTIGA på g kille, haha jag och klara dog fan!!! (: när kl blev 00.00 var det äntligen min födelsedag, jag och klara skulle baka tårta haha men kom inte på hur man gjorde, haha så vi år klass enkelt:P gottgott! så fika vi och snacka om allt typ. det var skitmysigt. Klara gav den först födelsedagsjramen och julkramen (: coolt va! . sen vid 02-03 tiden åkte jag hem.

i nackagymnasium, helt trötta XD
Söndag: my b-day!tack alla som gratta mig!(: . dagen började skit segt.
..åt middag och tårta här hemma hos mig med familj/släkt , joweria hade lagat skitgod mat. det var jättetrevligt med alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0