by enyo teiko; Öppet hus i fryshuset idag

hejsan , ganska länge sen jag skrev , jag ber så hemskt mkt om ursäkt (a)
idag har jag vart i skolan , efter school åkte jag hem vräkte i mig maten och sedan åkte jag och mötte bim i gullmars , vi åkte till frysen där det var öppet hus , mötte anna där och sedan gick in och satte oss . dom snackade på och sedan var det lite uppträdanden , dans och en rockgrupp typ .
sen lyssnade vi på några människor som babblade som fan , asso jag höll på och somna , så tråkigt var det att lyssna på de -.- . men naaj , frysen är inget gymnasium som jag vill börja på dirket . så det var min tisdag , bara början på veckan men imorn är det ju onsdag (jobbigaste dagen) sen efter onsdag är det ungefär slutet på skolvecka! :D alltså jag tycker veckorna bara rullar på här , och snart har vi ju förfan nationella proven , självmord fan! haha okej kanske överdriver men jag är så nojjog för dom där skrämmande proven , längtar bara till sommaren. Fast på ett sett längtar jag inte eftersom man lämnar grundskolan , sin klass och alla andra därifrån -, det komr inte vara så kul . och när sommaren har kommit så är det inte långt kvar tills min käraste anna lämnar mig i sverige och åker till usa 1 år! ja , så det är det jag inte ser framemot till somren annars vill jag bara ha sommar sommar sommar , värme sol och bad! :D
men ska inte längta för mkt .
Oj ser att jag skrev lite mkt , men det blir så när man inte har skrivit på ett tag , haha var tvungen att skriva av mig lite . men jag avrundar här då , ni alla får ha det bra /  återkommer med enyos liv snart igen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska hon flytta till usa :O

2009-01-20 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0