by enyo : Rubriklös!

Oj ser att ingen av oss har skrivit på ett par dagar , jag har inte "haft tid" helt enkelt :P och anna och bim har säkert inte heller det. menjag berättar om min helg snabbt bara : 
Fredag: var med M3+simet i stan , sedan åkte m3 till en "fest" i tallkrogen , som inte var så bra sådär stanna vi inte länge. efter det åkte jag hem med anna och chillade .
Lördag: ja igår kom jag ut vid 6-7 tiden , mötte anna och simona istan där vi skulle bestämma vad vi skulle ta och hitta på , där istan var typ skit många . vi hittade luwam sara , typ hennes kusin och fanny där . dom slulle äta på donken sen efter det mötte vi mona och haben , vi stod där och planera vad vi alla skulle hitta på tillslut blev det att typ alla åkte hem förutom jag anna fanny och sara så vi åkte till cafet i solna , chillade där och sånt sen åkte vi till näckrosen eftresom det var nån fest där , men blev tydligen inte av . eller ja venne om den blev av men vi gick inte dit iaf för att vi inte kunde vägen xD så vi åkte bara hemåt. haha det var min lördag dåra .
Idag har jag bara tagit det lugnt // Jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0