by enyo : första gången jag åt på BK i år!

hejsan sötisar!
skrev inget igår, men var i skolan sen efter skolan var jag med kimberlie en stund .
idag skola sen efter åkte jag till stan med M3 , anna skulle köpa klocka sen åt vi på bk.
först gången det här året jag facking åt där!!! täänk, fett coolt, haha anyway sen gick vi runt i lite affärer och sånt, kom hem för en liten stund sen , men nu måste jag avrunda, ska ut till skarpnäck med jojo , vi ska lämna mina småsyskon bara (: , hoppas jag hinner hem till topmodel, men det komr nog inte hända XD
ha det bra! jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0