by enyo ; Im baack :)

Alåjsan, ja har typ inte skrivit på några dagar men det beror på att jag typ inte har gjort nått speciellt på de senaste dagarna , finns typ inget att göra . har bara chillat typ hemma hos mig med flickorna .
Ja idag/igår ( 5 januari menar jag iaf ) var det sista dagen jag kunde vara ute sent eftersom facking skolan börjar på onsdag , så imorn måste jag komma i säng i tid . Igår hade vi lite tjejsnack anna sov här hemma sen senare kom aisha och ameyo . så vi snackade lite , eller lite och lite hela natten , haha jag och anna gick och la oss halv 8 på morgonen , tänk då brukar jag fan rusa iväg till skolan . men jag sov bort hela dagen , vaknade klockan 5 då hade det hunnit mörkna ute . Men vi kom iväg ut vid 20 tiden och träffade flickorna . sen lite senare åkte jag och anna hem med klara hem till henne och chillade och sånt så kom hem för inte så länge sen . ajuste nadia fyllde ju år idag elr igår eftersom klockan är över 00.00, men iaf  grattis på dig
Jaamen det var alltså allt jag hade att skriva för ikväll . //  jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0