by enyo ; första riktiga skoldag idag

Hejhej :) skrev inget igår så skriver om gårdagen lite kort: hade det onödiga mentormötet i 10 min i skolan , efter det åkte vi in till stan  för att köpa present till lisa som anna redan har berättat men iaf sedan åkte hem fixade mig sen möttes M3 och gick hem till lisa där hon hade sin trevliga tjejmiddag eftersom hon fyller år idag! det var kul och tårtan hon hade bakat var galet god , haha :D   Idag var det den första riktiga skoldagen år 09 , dagen kändes lång och har inte heller ställt om dygnet , skitjobbigt! efter skolan gick jag och hämta syskonen från skolan eftersom jag passar dom idag, men idag ska jag gå och lägga mig tidigt, är verkligen jätte trött -.- Jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3
Lisa Akuette
Idag är det my friends b-day, hon blir 16 hela år, storflicka fifan! :)
Congraatz my beautiful!
Hoppas allt är som det ska och att du får en underbar 16årsdag, tack för igår.
och till er som inte har grattat denna underbara än måste ta och göra det snart! :)ni som står henne nära
har ju hennes nummer , annars är det bara och nå henne på fejjan (lisa akuetteh at facebook) så ta och gratta min ghanianmulatt nu / puss från enyo


http://idjjut.blogg.se

Kommentarer
Postat av: idioten själv - lisa

taaack va söt, såg den inte förän nu (a)/ lovelove <3

2009-01-17 @ 20:24:48
URL: http://idjjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0