by enyo : dgrna bara rullar iväg

hejsan , har blivit så dålig på att uppdatera, förlåt till M3:s läsare .
just nu sitter jag och lyssnar på Beyonce Knowles/Sasha Fierce - Broken-Hearted Girl, den är så bra, 

Scared Of Lonely är oxå jättebra! från hennes album I Am Sasha Fierce

!
menmen.. min dag började med att jag verkligen inte orkade åka till träningen i huddinge , även fast vi bara hade teori men orkar inte lyssna på det där så jag passade på det och sov lite till , så började 12.20 . skitskönt .
skolan var helt vanligt med 9cp ,en av sveriges stördaste klass , menmen det blir mkt skratt!
efter skolan åkte jag anna och fanny till stan (igen) har varit där tre dgr på rak. menmen nej jag tröttnar inte. vi åt där på bk, andra gången på året, men det där var sista gånen jag åt där, (haha ni komr säkert få hära att jag äter där imorn) anyway, efter lite mat n' snackande på bk bar vi oss iväg till skärholmen där vi skulle på öppet hus (IB linjen) det verkade ganska tråkig haha men vi fick en rolig giad elr vad det nu heter . han babblade som fan om sitt liv oxå, men det var kul iaf. sen gick vi runt i affärer och provade/tittade runt , jag köpte en tröja på ginatricot, kostade bara 99 kr på rean. stannade där ett tag sen rullade vi hem bara, kom hem runt 21 tiden .
Det är fan redan fredag imorn , alltså helg! fifan vad skööööönt. vet ni något kul som händer då ? förutom streetstar, tror inte jag ska gå på de, kostar 200 kr -.- haha orkar inte slösa pengar. haha lite snål (a)
hoppsan , det blev lite mkt skrivit så ska ta och avsluta här / jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0