by enyo ; andra januari 2009

alå sötisar (: idag på dagen har jag typ bara sovit och sånt , bara tagit det lugnt . sen senare på kvällen vid 9 tiden gick vi på bio och såg äntligen twilight med flickorna,den var galet bra, tyckte jag iaf! :) så kom precis hem .
 ..och ja ni såg vad anna skrev , och ja det är helt sant! min lilla flicka lämnar mig här i sweden ett helt jävla år, det var planerat att enyo också skulle åka iväg men planerna ändrades så hon åker iväg till usa . så det här halvåret ska vi har riktigt kul tillsammans, det lovar jag :D / /  jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3


Kommentarer
Postat av: anna

TACK :D !

2009-01-03 @ 01:19:51
URL: http://mtrees.blogg.se/
Postat av: Anonym

..<3

2009-01-03 @ 01:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0