by enyo ; 1 januari 2009 <3

Alå sötisar , det här blir mitt första inlägg 2009 , coolt va .
Jag berättar min nyårsdag . Den började med att vi åkte till globen eftersom jag köpte skor , efter det åkte jag hem fixade mig där , sen kom sofia ,urcil och aisha . Efter att jag var klar åkte jag och anna till flempan för att fixa grejor och därefter åkte vi direkt till resturangen där alla flickorna satt med sina fina kläder, haha vi kom lite försent eftersom vi var tvugna att åkte till flempan men tillslut började vi äntligen äta, det var gott men jag blev galet mätt! Ja sen runt 23 tiden åkte vi in till slussen , var där vid 12slaget och vipps så försvann år 08 och vi var plötsligt inne på det nya året 2009! :D sen strax efter åkte vi till en fest i hagsätra stannade där tills alla börja få panik och var tvugna att gå ut därifrån eftersom nån hade ringt polisen o blablabla .. kom hem halv 4 ungefär . anna och jordan sov över hos familjen teiko, anna väckte mig hela tiden men vaknade typ helt 16.30 . men det var allt , idag ska jag bara ta det lugnt orkar inte göra nått :D
 nyårslöften :
♥ har bestämt att jag ska börja skriva dagbok varje dag där jag skriver ner typ allting, haha garva inte :D men det är så roligt och läsa det sen när man blir äldre . så har bestämt att de är ett måste!
♥jag och dayhana har bestämt att vi inte ska tugga lika mkt i år , speciellt inte på bk!
♥ inte bränna upp pengar på skitsaker :)
♥leva livet helt enkelt



/  jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3


fler bilder finns på min facebook  ( enyo teiko )


Kommentarer
Postat av: Anonym

anna ska du gå i svensk skola därborta eller?

2009-01-02 @ 01:17:04
Postat av: anna

nee, vanlig high school (:

2009-01-03 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0