by anna: tvtittande

hejsvejs.
uuusch igår somnade jag med feber & idag vaknade jag med feber, men nu mår jag rätt bra faktiskt. är lite snurrig bara (a). det har inte hänt så mkt idag, men något jag måste ta upp är när jag kom hem och slöade framför tv:n. jag satte på mitt tyska (-.-) mtv. juste föresten är det någon mer som diggar RUN'S HOUSE lika mkt som jag ! :D säärsklit den lilla killen, han är så jävla sköön ! muhaha. aja whatever. efter run's house visades ett pogram med paris hilton.
ÅREEETS MEST PATETISKA PROGRAM, SPIKAT! fyfan. det heter bff & det går ut på att paris ska hitta sin "bästa vän", det är ruskigt likt tila teqila & det är så jävla mobbat. varje vecka så är det utröstning & så skulle dom göra en makeover !? asså hur ytlig får man bli ? dom som vägrade att göra makeovern "litade" inte på paris enligt henne så dom blev hon besvikna på. att paris kan komma på en sådan hjärntvättad idé för att få uppmärksamhet är jag inte förvånad över, MEN att deltagarna verkligen gör allt för henne & tror att man kan bli bästa vän med någon på det sättet är riktigt skummt !
eller är det normalt ? vad tycker ni ?
dagens tv program asså... (a)
det var allt för mig.

one lööööv
laaaaater <3

    
patetiskt vs tungt

Kommentarer
Postat av: simona

haha har oxå sett den (:

2009-01-15 @ 21:14:21
Postat av: anna

haha vilken av dom :)

2009-01-16 @ 22:49:03
URL: http://mtrees.blogg.se/
Postat av: anna

haha vilken av dom :)

2009-01-16 @ 22:49:21
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0