by anna: trötter

heeeejsaaaaan.
jag har precis kommit hem från karlstad.
jag är heeeeeeeeeeeeeelt slut, i fredags köade man hela dagen & steg upp halv sju, i lördags åkte man till karlstad & steg upp åtta & idag tävlade man på morgonen och steg upp åtta ! fyfaaaaaaaaaan !
jag har varit helt isolerad från omvärlden idag, till er som jag inte svarat på sms till (hur säger man XD), min mobil har oftast legat för sig själv :)
jag skämms jättemycket, jag kom på att enyo fyllde år för typ 20 min sen ! heeeeeeeeeelt sjuuukt.
FÖÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT, OCH ETT STORT GRATTIS TILL DIG ! big girl now, huh ? :D
ni som inte har grattat henne inom 5 minuter, shame on u !
och aaaaaaaallt om chris brown, my love, imorgon. promise.
jag ska tagga snabbt till sängen nu asså (a) nattinatti (:

one lööööv
laaaaater <3


my beauty's b-day today, sweet 16 :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0