by anna: tråkar

har ni känt känslan av att vara så trött att ni inte orkar gå & lägga er ?
så känner jag nu, så jag underhåller mig med att söka paparazibilder på kändisar. väldigt kul faktiskt. det är roligt att kolla på hur perfekta kändisar är :O
jaja, jag vet inte hur det kom upp men jag har iallafall fått upp massor av bider på chris n' rihanna.
de säger att de inte är eller var ett par, men hallå ni kanske inte visste, men kameran är faktiskt uppfunnen !?
jag blir så avundsjuk men samtidigt är det så gulligt.
bilderna visar ju helt klart att de har varit eller fortfarande är ett par.
tydligen säger chris att det var slut för länge sedan medan andra säger att de fortfarande är ihop.
but i guess that is between them and god.
höhö, helst vill jag ju att de inte ska vara ihop (a)
men whatever, enjoy.

one löööv
laaater <3


  
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0