by anna: skvallersamtalsdag

aloha.
idag vaknade jag sent, åt frukost sent & kom ut sent IGEN ! fan det här får inte bli något mönster nu också, slösa bort halva dagarna på att sova är inte bra !
jaja, jag gick till stan med ameyo som gjorde ett misslyckat försök på att försöka lämna tillbaka sin klänning, då gick vi och åt istället. burger king som vanligt. där berättade ameyo om sina livshistorier, riktigt skojigt. sen kom simona direkt från träningen och joinade oss. samtalsäment blev skvaller. hohoho tjejers bästa vän.
så nu är min hjärna proppad med roligt, nu kan jag sova bra. höhö skoja (a)
efter det rullade vi till tuben & tog första bästa tåg till familjen teikos hem. & gissa vad vårt samtalsämne var där ? ;D

one lööööööv
laaaaaater <3


Kommentarer
Postat av: thres

haha jo jag hoppas att jag har utvecklats sen dagis, hahaha, tack igen söto! :)

miss u very mucho!

2009-01-06 @ 22:40:50
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0