by anna: seg dag

hej alla,
första riktiga skoldagen idag dåra, jag höll på att somna fleeera gånger. jag håller på att försöka ställa om dygnet, men det är jättesvårt. usch ! från att ha vaknat vid två till att vakna halv sju. det är ju typ tortyr (a)
jaja, jag trodde aldrig skoldagen skulle ta slut men det gjorde den faktiskt (;
nu är jag hemma & det finns inget gott att äta som mellanmål så jag vispade ihop min älskade sockerkaksdeg :D den är god & den mättar magen. höhö, perfekt  innan träningen sådär (a)
kolla ut genom fönstret en gång. VI HAR TRÄNING UTE (!!!!!!!) I EN TIMME, sen går vi in i gymmet. HERREGUD, hoppas att dom skippar ute träningen. jag vet inte hur jag ska klä mig för att inte frysa ihjäl.. :/
jaja, vi får se hur det går.

one lööööööv
laaaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0