by anna: salesalesale

tjihoooo.
har inte skrivit på ett tag, har varit urtrött med skolan & allt.
men idag tänkte jag skriva en snabbis. jag är glad idag (a)
min dag började med att jag drog in (ensam) till stan för att köpa ett par skor jag hade sett för mitt presentkort på nk.
det presentkortet som dom idioterna som snodde min jacka hade kastat ut på perongen, haha suckers. dom fattade nog inte att det var ett presentkort på 500 kr. höhöhhö !
jaja, där köpte jag ett par lila skinnconverse på rea ! :D sista i MIN exakta storlek. jättebra ! jag var nästan helt säker på att dom skulle vara slut. så blir det alltid för mig, jag hittar något fint väntar med att köpa det & så finns det inte längre. så det mesta jag köper är impulsköp (a)
menmen, that's life. sedan tog jag iaf tåget till mormor & morfar och vi åkte en sväng till skärholmen för att hitta jeans till mig.
på JC hittade vi ett par deminbird jeans för ca 200 kr (!!), en jacka som hade kostat 1000 kr fick vi för 150 kr, och en tröja som hade kostat 500 kr fick vi för ca 170 kr (!!!!!!!!). det var rea på rea så från och med idag älskar jag JC :D !
hähä, sedan åkte vi hem till mormor & morfar och åt mat ! gott&trevligt.
nu tänkte jag avlsuta mitt usla blogginlägg.

one löööööööv
laaaaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0