by anna: pust

jag är äääääääntligen klar med min hemskrivning om första världskriget !
det var verkligen sista minuten för den ska in i morgon, men det var bra att jag inte behövde sitta uppe halva natten. så brukar det bli ibland. jag har blivit bättre på att planera så är det :)
enyooooo, jag håller med fullständigt. usch va sorgligt att lämna vår störda, konstiga, barnsliga, roliga, cpklass ! och usch för att lämna alla vänner, familj allt här och dra till USA. det börjar närma sig. jag har gjort min hälsoundersökning nu & så har jag tagit en spruta... shit
det är bra att jag inte behöver gå om och ta studenten med 94:orna iaf ! no offence till er 94:or men i hope u feel me (;
jaja, vill inte snacka om det nu.
om TVÅ smååå dagar gäller det, på fredag är jag sjuk för jag skiter i, jag vill ha en bra kö plats och om jag kommer efter skolan får jag säkert kolla på någons bakskalle istället för på konserten. Det har jag ingen lust med ! jag har inte betalat 500 spänn för att kolla på någons bakhuvud ! CHRISTOPHER MAURICE BROWN kommer hit till sverige och JAG ska personligen se honom live UTAN någon tv skärm, dator skärm eller bakskalle i vägen !  fyfan vad underbart ! :D
haha, jaja det är några dygn kvar :)
i'm out


one löööv
laaaaater <3


kasta rihanna bara,
i'm available ! ;D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska ni flytta till usa? guuud vad kul jag vill ocksåå:D

2009-01-25 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0