by anna: kort om dan' & flashbacks

shoo,
enyo glömde helt att nämna att vi spelade BUZZ i skärholmen centrum utanför typ game.
skitroligt & måste bara nämna att fanny & enyo är helt oalmänbildade ! jag vann stort ! hehe,
inte märkte jag att enyo köpte en tröja hah, men jag provade i alla fall ett par chinos & ett par tights. jag måste spendera mina sista pengar på gina tricot (a) så jag köper väl upp de imorgon tror jag.
och nej, jag tänker inte välja skärholmens ib skola. den verkade tråkig, som enyo sa. jag vill gå i en rolig skola. nu återstår bara rudbeck att kolla upp (a)
och till sist, det blev lite förskjutet, men här får ni bilderna från chris brown ! :)
jag vet iallafall hur man laddar upp bilder smidigt nu från telen ;D det är bra ^

one löööv
laaaater <3

ps. jag har fått fram lite, nej MYCKET, insiderinformation om chris fasoner här i sverige som jag INTE gillar. bara för att göra er lite nyfikna .. (a) <3


   
jag & issa i väntan på konserten, fråga mig inte vad jag gör med halsduken

  
maa lööv !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rudbeck är en jätte bra skola! :)

2009-02-01 @ 18:09:23
Postat av: anna

ärligt :D

är det roligt folk där ? (a)

2009-02-01 @ 23:38:39
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0