by anna: igår, idag, nu

tjenixen.
jaa, de flesta dagarna efter nyår har jag varit med enyo & hon har ju ändå skrivit vad vi har gjort. såå jag tyckte att det var lite onödigt att skriva samma sak igen - hope u don't mind :)
igår var jag med issa, ma homie. vi åt först på bk & sen drog vi till henne & skojade. vi fick mer mat där. sen åkte jag hem & då hade mammat lagat mat till mig :|. jag åt middag 3 gånger igår, MMAAATVRAK.
idag så var jag i skolan i ungefär en halvtimme, mitt möte började 12.50 slutade 13.00 men jag väntade på enyo vars sitt möte slutade 13.20 (: sen drog vi in till stan, letade födelsedagspresent till lisa & nu sitter jag här med min tacochipspåse (det var det ända goda som fanns här hemma -.-) framför datorn.
nu ska jag snart börja fixa mig känner jag, kl 18.00 blir det nämligen middag hos lisa, sin sista dag som 15 åring. my god. sweet 16 & det var inte länge sen jag fyllde 15. jag känner mig efter (a)
jaja, vill inte fastna här & komma försent

one löööööv
laaaater <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0