by anna: hoteldator

shooooooosan.
nu sitter jag här i scandic hotel i karlstad med isabel & vilar mig. isabel har just varit min häst och tagit mig på en ridtur genom hotelet, så mina ben gör ont. höhöh undra hur hennes ben mår (a)
IGÅR VAR DET CHRIS BROOOOOWN KONSERT !
den var BÄST,BÄST,BÄST,BÄST ! berättar mer på söndag eller måndag när jag kommer hem :D
vi kan fortfarande inte fatta att vi såg han, LIVE !
vi kom längst fram iaf, efter 13 timmars köande :O. jaja, mer information om den bästa konserten på söndag/måndag :)

one löööv
laaaater <3

Kommentarer
Postat av: katerina

ååh, alla verkar vara så nöjda med konserten. vad roligt att han var bra, önskar att jag hade varit där..

2009-01-24 @ 20:58:48
URL: http://mademoiselles.blogg.se/
Postat av: Matilda

Varje dag utser jag en "dagens blogg" på min blogg. Om du går in på min blogg och klickar på länken under headern och gör som det står där kan du bli den lycklige :) <3

2009-01-24 @ 21:09:22
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0