by anna: flashbacks 2 u

alooooha. en supertrött anna är här fortfarande.. :(
idag läste jag kenzas blogg, hade hört att hon var backstage med chris brown.
och eftersom att hon skröt så mycket, tänker jag också göra det (a)
efter köande & väntade med isbel & monika i 13 timmar (!), många armbågar i ryggen & jobbiga, sura tjejer fick vi platser längst fram, nöjda & glada som vi ville. jag har fortfarande inte smällt att jag har sett han live än.
tiden tog faktist snabbare än vad jag hade trott & helt plötsligt stod vi där och skrek med han sjungande framför oss.
men nu till skrytdelen. jag har sett:
* CHRIS BROWN
* chris brown sjunga take u down (!)
* chris brown krumpa
* chris brown utan tröja
* chris brown wina på golvet
* chris brown wina mot ett rep (eller vad man ska kalla det)
* chirs browns heta dansare (inte i nivå med han men ändå) :D
åååh listan blir lång. men jag måste bara säga en en gång att konserten var skitbra och den var värd pengarna OCH köandet OCH väntandet. spikat !
ett stooort plus var också att det inte var så överdrivet mycket knuffande. jag tycker det är mycket värre på the voice. dom hade organiserat det hela jättebra, hoho. det enda dåliga jag kan komma på, är att han inte sjöng take u down på scenen, utan på en plattform uppe i luften. jag hade veeeerkligen velat se han utan tröja 1 meter ifrån mig, vem skulle kunna tacka nej till det liksom ? OCH att efterfesten var från 23 år !!! inte för att jag hade begärt att den skulle vara från 15 år, men 18 år iallafall hallå ? inte ens chris är 23, det känns skummt.
juste han sjöng inte heller en av mina favoritlåtar med honom, captive. men whatever han sjöng take u down ! (a)
jaja, jag tycker den här inlägget blir för långt så jag slutar här. nu har jag iallafall delat med mig av det bästa till er :)
jag har bara en fråga till er, har ni sett aladin reklamen när dom krigar i slow motion för att få den sista biten ? när chris brown sjunger say godbye så är det en fet skärm bakom honom. först ser man isabel, sen ser man mig hoppa i slowmotion med öpen mun, som på aladin reklamen fast fulare ! skitful ! jag hoppas verkligen folk hade ögonen på chris där XD. oj nu måste jag sluta (a)

one lööööv
laaaater <3

..det är något fel på min dator & kan inte ladda upp bilderna, lägger ut de snartsnart. imorgon tror jag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0