by anna: bye 2008

hellooo alla 2009 människor ! kan ni tänka er att 2009 är här ! det kan inte jag. 2008 förblir nu historia...
nyår, som började med buffe på resturang, slussen vid 12slaget & slutade med fest i hagsätra, blev också bra. tack åt er som gjorde min dag !
meeen, jag måste bara tacka alla ni som har gjort mitt år till det bästa 2008 jag någonsin kommer att få uppleva, höhö (a)
allt kan inte alltid vara bra, men utan mina nergångar skulle mitt liv inte se ut som det gör idag. så TACK till er som har gjort mitt liv surt & TACK till de flesta som har gjort mitt liv glatt' !
tvåtusennio, heeelt sjukt. mitt nyårslöfte är att leva livet till fullo bara. det är inte så bara, men ändå, & ni måste hjälpa mig. ge mig roliga stunder det här året, det här året måste vi ha kul och flippa ! leva livet helt enkelt ;D.
because i have something to tell u guys. det här året, i sommar åker jag till usa-landet & stannar där i ett år. yeah believe it or not, but that's just the truth. my truth. & därför vill jag att det här halvåret ska bli det bästa ! har inte velat berätta det iaf det inte skulle bli av, men nu finns det ingen återvändo. 2 delbetalningar är redan betalda. det är sorligt, roligt, spännande allt på en gång. menmen, den dagen den sorgen som man brukar säga.
ett tack igen till mina nära & kära, jag ser fram emot det här året med er !

one löööv
laaaaaater <3


    
ett litet smakprov från igår,

Kommentarer
Postat av: lisfis

ÄÄR DU ALLVARLIG?:o

2009-01-02 @ 13:47:00
URL: http://idjjut.blogg.se/
Postat av: anna

yyes .. :/ :)

2009-01-02 @ 18:11:18
URL: http://mtrees.blogg.se/
Postat av: simona

enyo berättade om sin grej .. fyfan vaa jobbig du är .. fatta hur mkt jag kommer sakna dig och alla våra stunder tsm!! Menmen .. ska till USA i sommar och om vi hamnar i samma delstat såå kommer jag fyfan åka till dig .. kommer skna dig älskade tjockis <3<3<3<3<3!!!

2009-01-03 @ 01:12:27
Postat av: anna

hahah men siiiimoooooona, u makin' me sad.. (a)

jag kkommer sakna dig, men BÄÄÄÄSTA du måste hälsa på mig !!!!!!!!

i lööööööööööv u sweetie ! <33333333 !

2009-01-03 @ 16:34:59
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0