by anna: söndagar = chilldagar

yo, anna här :)
idag har jag bara varit hemma hos mormor & morfar och träffat några släktningar, så jag har proppat i mig god mat. herregud, när gäster kommer dit blir det alltid förrätt, varmrätt & efterrätt and i love food, så min mage är full nu.
jag hann med att räkna två sidor matte också, känner mig duktig.
iallafall, det jag vill ta upp idag. i morse eller i eftermiddag så satte jag på mitt tyska mtv & såg på ett program som jag aldrig sett förut, americas best dancecrew. är jag kanske seg som inte har sett det än ?
aja, whatever. dansarna var  iallafall gryyyyymma. men de jag håller på är Status Quo. they have no limits ! (a)
sen vill jag bara visa en annan kille som var med i programmet, typ världens kattigaste.
det var typ allt för idag. på tisdag är det nationellt prov ! :O my god.

one lööv
laaaater <3

 
Status Quo,
jag vet inte varför jag tkr bäst om den inringade (a)
jag gör bara det.

 
okej, världens kattigaste är kanske överdrivet.
men erkänn att han är gaalet fin ! :O

här är Status Quo när de dansar soulja boy :)
do u feel me now (; ?

Kommentarer
Postat av: sara

hahha aa ma gad va seg du e gumman:D den går på svensk mtv med hehe:p

2009-02-02 @ 00:19:08
Postat av: anna

haha men mitt tyska mtv är segt ibland och före ibland (a). det är lite förvirrande :D

2009-02-02 @ 16:00:03
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0