by anna: it's all about money...?

Hello there !
Eftersom att jag är en del av M3 har redan enyo sagt vad vi har gjort fre-lör så det behövs inte rabblas upp.
Idag har jag haft mitt sönagschill som vanligt, ätit middag hos mormor och morfar & pluggat :)
När jag kom hem så fastnade jag framför Bridget jones.
Den filmen är så sjuukt jävla pinsam, man blir så galet irriterad & typ bara dunkar huvet i närmsta kudde flera gånger om !
Hahah, det gör i alla fall jag ! men den är jävligt rolig ändå.
Något som gör mig förundrad är hur Bridget, eller Renee Zellweger som ni kanske vet, kan vara så mycket snyggare i verkligheten (jag har i och för sig inte sett henne i verkligheten, men ni fattar). Skillnaden på hennes kropp ska vi inte tala om ! :O
Eller jo det ska vi visst. Det stod ju jättemycket i tidningarna om hennes farliga jojo-banting.
Hon var tvungen att gå upp 20 kilo för att sedan banta bort dom igen till nästa film hon skulle vara med i.
Inte illa. Eller jo, väldigt illa för kroppen. Den kan inte mått så värst bra då asså.
Anyway, för 1 miljon för varje kilo man gick upp (vilket altså blir 20 miljoner), hade inte heller jag tackat nej !
had u ?

lookin' good in curves


weird I know
  



one löööv
laaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0