by anna: vaselin för mitt iq

shoooooooz.
det har vart två prov den här veckan, en redovisning & det återstår fortfarande ett läxförhör det kanske förklarar varför jag inte har skrivit så mycket i veckan ;/
men jag ska inte klaga, den här veckan har ändå varit chill och kommer att fortsätta vara chill förhoppningsvis :) 
måndag var det ingen skola.
tisdag hade jag håltimme och börjar ett & sen var det nästan bara praktiska ämen kvar.
onsdag (idag) kollade vi på handbollsmatcher, dm-finaler, halva dagen. tjejerna kom 2:a, killarna 1:a grattisgrattis (:
torsdag är det kungsberget som gäller !
fredag slutar vi tidigt och så är det HEEELG ! :D
nu ska jag förklara min rubrik på det här konstiga blogginlägget:
jag tycker vaselin är jättejättebra för läpparna, problemet är bara den där fucking gula-omöjlig-att-öppna-barnsäker-dumma-burken ! pga av den köper jag inte vaselin, det ända som händer då är att jag blir nagellös och på dåligt humör ! men min mormor hade en liten present till mig idag
...VASELIN PÅ TUB ! YÄÄÄÄÄÄÄÄÄY, jag ska ta hand om den som mitt eget barn ! muhaha
ett stort tips till er som känner som jag (om det finns någon vill säga)
ska sova nu, vi ska mötas kvart i sex imorgon. snaaaark*

one löööv
laaaater <3

haha, fin va :)
jag är trött & har tråkigt faktiskt.. (a)

Kommentarer
Postat av: anna

...& jag vet att det står deoderant på bilden, men tube ser ut sådär på apoteket och det står vitt vaselin på den, muhaha XD <3

2009-03-01 @ 23:36:31
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0