by anna: friday

Efter skolan så fick jag ett medelande till "min" mobil att min riktiga mobil var färdig (den har varit på lagning igen). Det gjorde mig vääääääldigt glad, så jag och Enyo åkte ändå till Heron City för att hämta ut den nästan direkt. Där blev det stress eftersom att vi skulle vara hos Urcil innan 18:00 annars skulle hon hinna hem och suprisen skulle bli het förstörd. Därför blev presenten till henne massor av godis som vi gick in och köpte på Willys. Hah !
Överaskningen blev lyckad och resten av kvällen firade vi henne.
Nu, snart ska jag till frysen för att se lite matcher, och så får vi se vad som händer på kvällen :)




one löööv
laaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0