BY KIMBERLAIJA : MIN DAG

Shululu kimberlie här, idag var det en kort dag jag slutade 13.05.Eefter skolan gick jag med daisy, rosita och shanice en stund sen träffade shanice en av hennes kompisar på vägen som hon stod och pratade med i typ en halv timme. Så jag, daisy och rosita var lite busiga och äldade ett suddigum, haha de såg ut som när man värmer mashmellow, med det luktade skit äkligt xD.
Efter ett tag gick jag, rosita och daisy för de tog så lång tid och vi eller ja och daisy gich hem till daisy och åt toast jätte gott sen gick vi till dansen.
Nu sitter ja framför datan och ska snart sova, kanske skriver i morron (får inte gå ut :( ).
peace n' love, see ya'll <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0