BY KIMBERLIE: BAJS DAG

Hey kimberlie här igen (;,
Idag hade jag träning på morgonen (jag går i en profil klass) de va en ganska jobbig träning, vi körde styrka. Efter träningen fixade vi oss och jag hade på mig fulaste kläderna :O. Tänker inte säga vad. Sen åkte vi till skolan och de var en chill dag, sista ämnet var slöjd, favorit ämnet hihi :p. Efter skolan gick jag hem och kom hem ganska sent så ja hade bråttom för jag skulle på 08 matchen. Efter matchen åkte jag och möte enyo för jag skulle få... Aa juste jag glömde berätta idag va en sorglig dag, nån som stog mig väldigt nära dog idag :(, ja hade precis skickat ett sms till en kompis när plötsligt, MIN TELEFON DOG :(. Nu ska ja plugga matte och sedan sova pallar inte skriva mer idag men de kommer mer i morron då ska ja spela match, och vi ska vinna. :)
peace n' love, see ya'll ;)<33

Kommentarer
Postat av: fanny

HAHHAHA omg :D <33

2008-10-08 @ 19:33:02
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/
Postat av: vanessa

hahaha en som stog dig nära dog jag trodde dt va en människa och dt va din kaka telefon

2008-10-11 @ 22:39:24
Postat av: vanessa

hahahah , en som stog dig nära dog jag trodde dt va en människa men dt va din kaka telefon

2008-10-11 @ 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0