by anna: lite kärlek

dagen slutade inte så härlig som den staratade tyvärr, jag looovade ju att återkomma om festen också och den var okej. men det var inte sådär jättemycket folk, inte sådär jättebra dj och ja, det var inte så kul som jag hade trott att det skulle bli.
menmen, man ska aldrig ha höga förväntningar om fester, det gör dom tråkigare än vad dom borde vara. men gröna linjen vann iaf. thank god ;D
jaja, när vi skulle dra oss hemmåt var väl ingen på så bra humör, alla var trötta vilket gör en (iaf mig) grinig.
att vara grinig och träffa på idotordingsvakter går inte ihop och det blir såklart bråk när dom där idotvakterna börjar hålla på. och då menar jag verkligen att dom börjar och hålla på, inte vi. det slutar med det vanliga, ordingsvakterna vill bara förstöra lite mer, men det är ju helt förståligt, dom har ju inte haft något att göra på heeeeela kvääällen (?). så de ringer polisen och blablabla jag orkar inte.  
- vill bara säga att ni, idiotordingsvakter, ni som inte har något liv och bara älskar att göra ungdommar pissed off, ni som är så jävla fega att hota folk med batonger för att känna att ni har makt, ni som är så fega att flera gå på en ung tjej som ni vet att ni är 10 grr starkare än, ni som tror att ni har så jävla mycket makt bara för ni har en ful lite sketen bricka där det står ordningsvakt på, ni som vet att ni kan göra vad ni vill för ni får polisernas förtroende iaf, NI SOM HAR MISSAT ATT TJEJER IDAG FAKTISKT STÅR PÅ SIG, ni kan dra och hitta universums högsta berg, hoppa från det och ALDRIG komma tillbaka ! fuuck u. (detta är tillängnat till idioterna, det måste väl finnas några mänskliga ordningsvakter ? hoppas jag...)
jaja, enough of that shit.
jag är urtrött, har spelat cup hela dagen och sedan har jag stått i caféterian, så ska sova.
lateeeer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0