by anna: trött

allååhsan, anna nu hemma i 08 igen.
jag har varit hemma rätt länge, fråga mig inte varför jag inte skriver förens nu...
menmen, jag var ju på läger som sagt, lite utanför norrtälje tror jag (a) det var jätteroligt . så va gjorde vi då ? jaa låt mig tänkta: vi åt, åt, åt, åt, lekte lite lekar (by the way, den som kom på leken att få i en penna som man har knytit runt midjan i en flaska, måste gilla att bli förnedrad. fyfan!) , åt & åt & sov. ajuste vi åt lite mer också. skiiitgod mat, verkligen. men det kändes inte så bra att äta så mycket när vi hade haft föreläsningar innan om hur man inte skulle äta som stillasittande och hur man skulle äta när man var aktiv..
hmm, undra hur dom tänkte där (a) jaja det tränar jag bort imorgon hähä.
vårt lag kom sist höhöh, vi vann en massor av pärlor... .:S HAH men, det är tanken som räknas.
aja, jag tycker inte man sover så bra i sovsäck och jag blir jävligt äcklad av kollostugor, kollosängar, kollotoaletter, allt. så jag har inte sovit så bra.
-ååååh längtar efter min säng :D
godnatt gott folk
peace, <3



 
mycket flumm med issa blev det allt (:,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0